BMW S1000RR Forum banner
Status
Not open for further replies.

Tuning oplossingen voor 2023-2024 M1000RR

14K views 150 replies 16 participants last post by  Sal R1  
#1 · (Edited)
Iedereen die reageert zou zeer gewaardeerd worden! Ik begrijp dat dit een ietwat zeldzame motorfiets is, en duur, dus de meerderheid van de bevolking hier heeft s1000's..... MAAR, voor degenen met de nieuwe K 66, zou elk inzicht zeer gewaardeerd worden!

#2 ·
Ik moet u corrigeren over wat u zei. De dealer heeft uw garantieclaim niet gehonoreerd. BMW wel. Op basis van het type reparatieclaims dat u heeft ingediend, samen met het feit dat ze weten dat er een tune op uw motor zit, rechtvaardigde het niet dat BMW uw claim afwees.

Ja, BMW kan zien of u de DME heeft geflasht, zelfs als u de originele tune heeft hersteld.

#3 ·
Ik moet u corrigeren over wat u zei. De dealer heeft uw garantieclaim niet gehonoreerd. BMW wel. Op basis van het type reparatieclaims dat u heeft ingediend, samen met het feit dat ze weten dat er een tune op uw motor zit, rechtvaardigde het BMW niet om uw claim af te wijzen.

Ja, BMW kan zien of u de DME heeft geflasht, zelfs als u de originele tune heeft hersteld.
Ja, maar als de dealer BMW nooit vertelt dat het geflasht is, weten ze het nooit. De dealer heeft alle discretie over hoeveel info ze aan BMW willen vrijgeven

#7 · (Edited)
Gast, je koopt een motor van $40000+ en dan gebruik je een Sprint filter? Doe jezelf een plezier en bekijk YouTube voor vergelijkingen van motorrace luchtfilters met het standaard OEM filter. Als je ziet wat er door dat Sprint filter komt, verander je het wel weer.
Dus je valt me aan over een sprint luchtfilter, maar in een andere post met een gast die NET DEZELFDE motor heeft gekocht - ('24 K66) zeg je dat hij hem moet tunen? Was je ervan op de hoogte dat tunen de garantie ongeldig maakt, vriend? ....kan je logica niet echt zien.....speel beide kanten van de schutting elders ..... praat over hypocrisie.....Ik vind het geweldig om mensen op heterdaad te betrappen op dubbelhartigheid in andere posts....LLMFAO....Speel je altijd de pot die de ketel zwart noemt?
Image

#9 · (Edited)
De rpm-dode plek is eenvoudig te verhelpen met een ECU-flash. De gasrespons is geneutraliseerd voor 'geluids'-emissie. U kunt de gashendel zo instellen dat deze overeenkomt met de gasklephuizen, wat de motor niet beschadigt. Technisch gezien is het geen tuning, maar gewoon het verwijderen van een emissiebeperking. De S- en M-modellen zijn letterlijk hetzelfde. M draait iets hoger en heeft slechts 2 zuigerveren in plaats van 3. De nieuwe S-modellen hebben dezelfde koppen als de M-modellen. Je hebt nog eens $20k uitgegeven voor alleen koolstofvezel.
Image

#10 ·
De rpm dead spot is eenvoudig te verhelpen met een ECU flash. De gasrespons is geneutraliseerd voor 'geluid' emissie. Je kunt de gashendel zo instellen dat deze overeenkomt met de gasklephuizen, wat de motor niet beschadigt. Technisch gezien is het geen tuning, maar gewoon het verwijderen van een emissiebeperking. De S- en M-modellen zijn letterlijk hetzelfde. M draait iets hoger en heeft slechts 2 zuigerveren in plaats van 3. De nieuwe S-modellen hebben dezelfde koppen als de M-modellen. Je hebt nog eens $20k uitgegeven voor alleen carbon fiber. View attachment 230853
verkeerd....Pankl Ti-stangen kosten meer dan 10k pal.....volledig CNC-bewerkte inlaatpoorten, 2-rings zuigers, smallere/lichtere tuimelaars, Ti-kleppen, kortere inlaattrechters, draaipunt van de achterbrug en hoogteverstelling, MAd carbon en een heleboel andere dingen.....Ik snap het, kut als je het beste niet kunt betalen en dan moet proberen te rechtvaardigen dat je niet 'veel meer' krijgt bij het upgraden naar een M.....breng een paar uur meer door op je werk, dan kom je er snel wel, maat....proost!

Ik heb een '21 s1000rr M sport uitgedost. Deze 2e generatie M1000rr is een HEEL ander beest, en dat zul je alleen merken als je op circuits rijdt en wegen in de buurt van je huis hebt die 'circuitachtig' zijn waar je nog steeds een hellingshoek van 50-54 graden kunt bereiken.....blijf dromen maat.

-En als het ALLEEN extra carbon was voor nog eens 20k, nou ja, ik heb dat geld.....;) sommigen niet. sommigen wel. Diversiteit is een prachtige zaak.

#21 ·
Ik heb een nieuwe M1000rr en ben voor de Rs2e flash gegaan. Ik gebruik de motor echter alleen voor races, maar kan me geen nadelen voorstellen om hem op een racefiets te hebben.
Ook had ik de Rs2e op mijn vorige s1000rr en kan er alleen maar goede dingen over zeggen.
Ik heb net een roadtrip gemaakt met mijn RS2E "R"-kaart - haalde een bereik van 145 mijl tijdens een cruise. Gedroeg zich onberispelijk.

#20 · (Edited)
Diversiteit? Zoals in, ben je nog steeds een aap?
Ga je spaarvarken leegmaken, misschien is het vol?!
Je gaat die slak tunen. Kijk maar. Anders gaan jongens zoals ik zo voorbij de kerel op die ongetunede slak zoomen. Je zult nooit drie jaar halen met die dode plek in het toerentalbereik. En ja, ik zou OOK geen Sprintfilter gebruiken. Ja, die twee dingen horen bij elkaar. Het is een gok dat je geen problemen zult hebben met een afstelling tijdens de garantie. Maar ik heb gewacht tot 6000 mijl om er zeker van te zijn dat eventuele motorproblemen eerst werden opgelost. Hopelijk krijg ik geen problemen.
Het kan me niet schelen wie er langs me zoemt, ik ben er niet voor het plezier van anderen, ik ben er voor het mijne. Je klinkt geen dag ouder dan 25......en ja, dat is waarschijnlijk mijn plan, om te wachten tot ik er een paar mijl op heb zitten om de problemen op te lossen, als die er zijn.

#23 ·
Ik kan ook instaan voor de RS2E-flash, mijn 2015 vond het zo leuk dat ik de rapidbike wideband tuner heb verwijderd, de brandstoftoevoer is net zo goed. De hoorbare tractiecontrole-uitsnijdingen zijn ziek op het circuit, laten je auditief weten wanneer het uitsnijdt, zodat je het kunt vertellen om te verdwijnen, of het te bedanken, afhankelijk van lol

#26 ·
Ik kan ook instaan voor de RS2E-flash, mijn 2015 vond het zo leuk dat ik de rapidbike wideband tuner heb verwijderd, de brandstof is net zo goed. De hoorbare tractiecontrole-uitsnijdingen zijn ziek op het circuit, laten je auditief weten wanneer het snijdt, zodat je het kunt vertellen om af te gaan, of het te bedanken, afhankelijk van lol
Erg leuk, Je moet ze de ECU en het cluster sturen? hoeveel rekenen ze?

#39 ·
Homeboy met zijn fiets van 40.000 dollar die neerbuigend praat over jongens met fietsen van 25.000 dollar is ronduit hilarisch. Alsof velen van ons geen meerdere fietsen en/of auto's in onze garages hebben. Ik geloof niet in het financieren van speelgoed, maar als iedereen met een goede kredietscore en een baan op instapniveau je fiets van 40.000 dollar kan financieren, is het niet de flex die je denkt.

#40 ·
[QUOTE="I am the Wallrus, post: 2457104, member: 126397]
Homeboy met zijn 40k fiets die neerbuigend praat over jongens met 25k fietsen is ronduit hilarisch. Alsof velen van ons geen meerdere fietsen en/of auto's in onze garages hebben. Ik geloof niet in het financieren van speelgoed, maar als iedereen met een goede kredietscore en een baan op instapniveau je fiets van $40k kan financieren, is het niet de flex die je denkt.
[/QUOTE]
40K geneutraliseerde fiets!

#67 ·
Oh, ik geef mensen graag het voordeel van de twijfel, maar met deze persoon, met wie ik betrokken ben geweest in drie of vier verschillende threads op de website, heb ik een enigszins duidelijke weergave gezien van hoe hij zijn ware kleuren laat zien. Als ik geen eerder gesprek met deze persoon had gehad, dan ja, had ik de dingen misschien anders gezegd of anders gevoeld.... En let wel, ik ben pas 34 jaar oud. Ik weet dat hij in de 50 of ouder is, net als veel van de mensen hier. Ik vind het gewoon grappig hoe iemand van die leeftijd bepaalde karaktereigenschappen met zo'n transparantie tentoonspreidt.... en ja, zeker, de M-bike is speciaal, ik wilde iets speciaals en anders dan wat je elke dag ziet en ik wilde zien waar het echt om draaide. En tot nu toe is het een heel leuke ervaring geweest. Ben ik sneller en zelfverzekerder op mijn 2021 s1000rrm sport? Natuurlijk ben ik dat, want ik heb 20.000 mijl aan zit-tijd op die motor, dat zou iedereen zijn.... Ik heb pas 1200 mijl op deze nieuwe M-bike. Ik ben nog steeds bezig met het afstellen van de vering, de swingarm-pivot, de excentriek, etc. naar mijn smaak. Maar ik denk dat als ik hem eenmaal volledig naar mijn smaak heb afgesteld, het een nog spannendere ervaring gaat worden. Want de top die niet geflasht is op deze end-bike is net zo krachtig als mijn geflashte k67. Wat veel zegt. Ik vind het geweldig hoe mensen zeggen oh ja, je betaalt gewoon 15.000 extra voor wat carbon fiber op een M. Wat dacht je van een volledig gebouwde motor met titanium internals die ongeveer de helft kosten van een gloednieuwe s1000rr alleen al? Bovenop betere vering, druipend carbon fiber, verschillende excentrieke aanpassingen, een onderhangende twee-zuiger achterremklauw en een heleboel andere dingen. Mensen willen onzin praten omdat hij niet standaard met Brembo en ohlins komt.... Ik ben blij dat dat niet zo is, want ik heb liever een volledig gebouwde motor, die veel sneller toeren maakt dan welke s1k dan ook. En wekt een totaal ander gevoel en emotie op. Ik heb beide motoren. Als ik Brembo en olens wil, kan ik die in een dag zelf op mijn motor zetten.... BMW weet wat ze doen. De menselijke conditie zal blijven bestaan, vooral op dit forum.... maar voor mij is het allemaal lachen en veel plezier. Het is zielig dat veel mensen hier echt van slag raken door woorden op een scherm. Als dat je van slag maakt, kun je misschien beter een gat graven en erin springen, want in deze tijd weet ik niet zeker of mensen zoals die het in deze wereld gaan redden. 😅. Blijf gezond!

#68 ·
Oh, ik geef mensen graag het voordeel, maar met deze persoon ben ik betrokken geweest bij drie of vier verschillende threads op de website en heb ik een enigszins duidelijke weergave gezien van hoe hij zijn ware kleuren laat zien. Als ik geen eerder gesprek met deze persoon had gehad, dan ja, had ik de dingen misschien anders gezegd of anders gevoeld.... En let wel, ik ben pas 34 jaar oud. Ik weet dat hij in de 50 of ouder is, net als veel van de mensen hier. Ik vind het gewoon grappig hoe iemand die zo oud is, bepaalde karaktereigenschappen met zo'n transparantie vertoont.... en ja, de M-bike is zeker speciaal, ik wilde iets speciaals en anders dan wat je elke dag ziet en ik wilde zien waar het echt om ging. En tot nu toe is het een erg leuke ervaring geweest. Ben ik sneller en zelfverzekerder op mijn 2021 s1000rrm sport? Natuurlijk ben ik dat, want ik heb 20.000 mijl aan zittingstijd op die motor, dat zou iedereen zijn.... Ik heb pas 1200 mijl op deze nieuwe M-bike. Ik ben nog steeds bezig met het aanpassen van de vering, de swingarm-draaipunt, de excentriek, enz. naar mijn smaak. Maar ik denk dat als ik hem eenmaal volledig naar mijn smaak heb afgesteld, het een nog spannendere ervaring zal worden. Want de top die niet geflasht is op deze end-bike is net zo krachtig als mijn geflashte k67. Wat veel zegt. Ik vind het geweldig hoe mensen zeggen oh ja, je betaalt gewoon 15.000 extra voor wat koolstofvezel op een M. Wat dacht je van een volledig gebouwde motor met titanium interne onderdelen die ongeveer de helft van de kosten van een gloednieuwe s1000rr alleen al kosten? Bovenop betere vering, druipende koolstofvezel, verschillende excentrieke aanpassingen, een onderhangende remklauw met twee zuigers en een heleboel andere dingen. Mensen willen onzin praten omdat hij niet standaard met Brembo en Öhlins komt.... Ik ben blij dat dat niet zo is, want ik heb liever een volledig gebouwde motor, die veeeel sneller toeren maakt dan welke s1k dan ook. En wekt een totaal ander gevoel en emotie op. Ik heb beide motoren. Als ik Brembo en Öhlins wil, kan ik die in één dag zelf op mijn motor zetten.... BMW weet wat ze doen. De menselijke conditie zal blijven bestaan, vooral op dit forum.... maar voor mij is het allemaal lachen en plezier. Het is zielig dat veel mensen hier echt van slag raken door woorden op een scherm. Als je daar van slag van raakt, kun je misschien beter een gat graven en erin springen, want in deze tijd weet ik niet zeker of mensen zoals die het in deze wereld gaan redden. 😅. Blijf gezond!
Eens, de meeste dingen op motoren zijn gemakkelijk te upgraden. De motor... niet zo veel! Geniet van de motor, broeder!

#70 · (Edited)
DAAR komen ze recht uit het houtwerk! GAAHAHAHAHA IK VIND HET GEWELDIG! Ja, ik heb geld en jij niet, zoek een betere baan schat... Als je de simpele logica over een bepaald gevoel dat een fiets je geeft niet kunt begrijpen, moet je niet reageren. Jullie dwazen geven allemaal om macht, macht, het gaat niet alleen om macht, kom eroverheen. Als je macht wilt, zal ik je moeder wat geven. Ga je andere kontlikkersvolgers vertellen om hierheen te komen, zodat ik ze kan afrossen zoals ik met je gezicht doe BAHAHAHAHAHAAAAA BLUTSE CLOWN

#94 ·
De M-motor draait anders op, het is een andere ervaring, die niet op papier kan worden uitgelegd.
(zeg niet dat het $20k verschil is)
Het is van persoon tot persoon en hun individuele mening om te zeggen of het een extra ervaring van $20.000 waard is of niet. Er is zoiets als diversiteit, weet je. Er is zoiets als marcheren op het ritme van je eigen drum. Het gaat ook niet alleen om geld, ik weet niet waarom mensen er zo op gebrand zijn om op te merken waarin hun mening een verschil waard vindt van dat bedrag. Geld is niet de enige variabele, maar het lijkt wel de variabele te zijn waarop in dit forum om de een of andere reden sterk de nadruk wordt gelegd. Ik denk dat het een eerlijke weergave is van de menselijke conditie en hoe we er allemaal zo op gericht zijn om de variabele geld dag in en dag uit op de voorgrond te plaatsen.

#74 ·
Wow...wat een waanzinnige thread. Ik denk dat VEEL mensen het simpele principe van vraag en aanbod niet lijken te begrijpen. Is de S1000RR net zo capabel als een M1000RR...NATUURLIJK IS DAT ZO. Dat valt niet te ontkennen. Als je een motorfiets wilt kopen en deze vervolgens wilt aanpassen om de absolute piek in prestaties te krijgen, de garantie te negeren en gewoon een speciaal gebouwde snelheidsmachine te hebben...dan ja, moet je ABSOLUUT de S1k kopen. ECHTER, onthoud dat er 100 andere jongens in elke motorstad zijn die precies hetzelfde doen. Als je iets wilt dat zelfs MAAR VERWIJDERD exclusief is, ga je daar extra voor betalen. De M1kRR, je gaat er absoluut NIET veel van zien, aangezien de dealerallocaties er simpelweg niet zijn. Toen ik mijn M1kRR kocht, had mijn dealer er 2 op de vloer staan, maar een was al gekocht door iemand die 4 staten van mij vandaan woont in de eerste week nadat hij arriveerde, omdat zijn lokale dealer ze al had verkocht of er simpelweg geen had gekregen. Ik heb de volle prijs voor de mijne betaald, geen geruil en gehandel, ze zouden zelfs geen inruil toestaan (ik probeerde een Ducati Streetfighter SP in te ruilen en ze weigerden, zeggende dat de motorfiets in 5 dagen voor de volle prijs zou worden verkocht, geen inruil...als ik hem kocht, geweldig, zo niet, dan zouden ze hem aan de volgende man verkopen...dat is vraag en aanbod). Als ik een S1kRR wilde, hadden ze elke kleur, ze hadden er 4 op de vloer en minstens een dozijn meer in kratten in het magazijn. JA, de M1k MOET meer kosten.

Afgelopen weekend hadden we onze lokale cars and coffee...we hadden ongeveer 100-125 motorfietsen die opdaagden, minstens een dozijn S1kRR's...niemand keek er echt naar...maar ik had 10-12 mensen die letterlijk de hele tijd om mijn motorfiets stonden toen ik hem daar geparkeerd had, mensen die er de hele dag foto's van maakten. Heb ik te veel betaald voor de M1kRR als ik alleen maar probeerde de snelste motorfiets te kopen die ik kon bouwen...NATUURLIJK WEL...maar daar gaat motorrijden niet alleen over. Ik heb VEEL MEER geld in mijn Harley Roadglide met een ingebouwde motor, ohlins-vering, custom wielen, etc. gestoken dan ik ooit in de BMW zal steken en hij zal NOOIT sneller zijn dan ELKE BMW...maar ik kan garanderen dat elke motorrijder die erop rijdt, het zal waarderen wat het is. Als je dat niet doet, ben je gewoon onwetend.

Is een S1k met 10-15 duizend dollar geïnvesteerd in prestatieonderdelen sneller dan een M1k uit de fabriek...JA, dat is zo. Als we ze echter op een parkeerplaats zouden parkeren en 100 mensen zouden vragen welke motorfiets ze liever zouden hebben...99 van de 100 zouden de M1k kiezen...jij weet het, ik weet het, we weten het allemaal...waarom...omdat hij UNIEK is en je er niet elke dag 10 op de weg zult zien. Dat is de WAARHEID... Ik kan een Chevy Chevette nemen en er een 9 seconden dragrace BEEST van maken...maar er is geen persoon op de planeet die hem zou verkiezen boven de Chevy Corvette voor welke prijs dan ook en hoe veel langzamer hij ook is dan de Chevette. Hoe snel je je S1kRR ook maakt, het zal NOOIT een M1k worden, je kunt de mensen vertellen wat je wilt over hoe veel beter je hem hebt gemaakt dan de M, het zal nog steeds NOOIT een zeldzame motorfiets worden.

Begin er niet eens over wat er over 5 - 7 jaar gebeurt als je een S1k verkoopt vergeleken met het verkopen van een M1k...ongeacht hoeveel je in de S1k steekt...

• Like
Reactions: Mrider89
Save
#81 · (Edited)
Wow...wat een waanzinnige thread. Ik denk dat VEEL mensen het simpele principe van vraag en aanbod niet lijken te begrijpen. Is de S1000RR net zo capabel als een M1000RR...NATUURLIJK IS DAT ZO. Dat valt niet te ontkennen. Als je een motorfiets wilt kopen en deze vervolgens wilt aanpassen om de absolute piek in prestaties te krijgen, de garantie aan je laars te lappen en gewoon een speciaal gebouwde snelheidsmachine te hebben...dan ja, moet je ABSOLUUT de S1k kopen. MAAR onthoud dat er 100 andere jongens in elke motorstad zijn die precies hetzelfde doen. Als je iets wilt dat zelfs MAAR VERRE WEG exclusief is, zul je daar extra voor moeten betalen. De M1kRR zul je absoluut NIET vaak zien, aangezien de dealerallocaties er simpelweg niet zijn. Toen ik mijn M1kRR kocht, had mijn dealer er 2 op de vloer staan, maar een ervan was al gekocht door iemand die 4 staten van mij vandaan woont in de eerste week nadat hij arriveerde, aangezien zijn lokale dealer ze al had verkocht of er simpelweg geen had gekregen. Ik heb de volle prijs voor de mijne betaald, geen geritsel en gedraai, ze zouden zelfs geen inruil toestaan (ik probeerde een Ducati Streetfighter SP in te ruilen en ze weigerden, met de mededeling dat de motorfiets binnen 5 dagen voor de volle prijs zou worden verkocht, geen inruil...als ik hem kocht, geweldig, zo niet, dan zouden ze hem aan de volgende man verkopen...dat is vraag en aanbod). Als ik een S1kRR wilde, hadden ze elke kleur, ze hadden er 4 op de vloer en minstens een dozijn meer in kratten in het magazijn. JA, de M1k MOET meer kosten.

Afgelopen weekend hadden we onze lokale cars and coffee...we hadden ongeveer 100-125 motorfietsen die kwamen opdagen, minstens een dozijn S1kRR's...niemand keek er echt naar...maar ik had 10-12 mensen die de hele tijd letterlijk om mijn motorfiets stonden toen ik hem daar geparkeerd had, mensen die er de hele dag foto's van maakten. Heb ik te veel betaald voor de M1kRR als ik alleen maar probeerde de snelste motorfiets te kopen die ik kon bouwen...NATUURLIJK WEL....maar daar gaat het niet alleen om bij motorrijden. Ik heb VEEL MEER geld in mijn Harley Roadglide gestoken met een ingebouwde motor, ohlins-vering, custom wielen, enz. dan ik ooit in de BMW zal steken en hij zal NOOIT sneller zijn dan ELKE BMW....maar ik kan garanderen dat elke motorrijder die erop rijdt, het zal waarderen. Zo niet, dan ben je gewoon onwetend.

Is een S1k met 10-15 duizend dollar geïnvesteerd in prestatieonderdelen sneller dan een M1k uit de fabriek...JA, dat is zo. Maar als we ze allebei op een parkeerplaats zouden parkeren en 100 mensen zouden vragen welke motorfiets ze liever zouden hebben...99 van de 100 zouden de M1k kiezen...dat weet je, dat weet ik, dat weten we allemaal...waarom...omdat hij UNIEK is en je er niet elke dag 10 op de weg zult zien. Dat is de WAARHEID... Ik kan een Chevy Chevette nemen en er een 9 seconden dragracer van maken...maar er is geen persoon op de planeet die hem voor welke prijs dan ook zou verkiezen boven de Chevy Corvette, en ongeacht hoe langzamer hij is dan de Chevette. Hoe snel je je S1kRR ook maakt, het zal NOOIT een M1k worden, je kunt mensen vertellen wat je wilt over hoe veel beter je hem hebt gemaakt dan de M, het zal NOOIT een zeldzame motorfiets worden.

Begin er niet eens over wat er over 5 - 7 jaar gebeurt als je een S1k verkoopt in vergelijking met het verkopen van een M1k....ongeacht hoeveel je in de S1k steekt.... :p
Sommige mensen zijn gewoon niet wanhopig op zoek naar aandacht. Je hebt een motorfiets van $40.000 gekocht omdat je zo onzeker bent op automeetings. Onthoud dat aan het einde van de dag die clowns bij cars and coffee je motorfiets leuk vonden, niet jou. Niemand gaf om jou. Jij deed er niet toe, de motorfiets wel, slechts een paar momenten. Mijn S1K is geen 'investering'. LOL. Waarom zou ik hem verkopen? Ik heb hem eigenlijk gekocht om op te rijden en ervan te genieten. Je bent een opschepper. Zoek hulp.

#75 ·
Nou, voor de vraag over de tune, neem contact op met Shiv van OpenFlash Performance. Hij heeft al wat K67's gedaan met fantastische resultaten. Cory Call heeft een podiumplaats behaald met zijn 24 S1kRR die Shiv heeft gedaan. Omdat het een bench flash is, moet je de ECU opsturen (heel makkelijk), of als je lokaal in CA bent, kun je hem bezoeken. Hij werkt momenteel aan de M en zou heel snel iets moeten hebben. Het minste wat je kunt doen is hem bellen en hem aan de tand voelen - hij is een fantastische kerel met een diepgaand begrip van het tunen van zeer restrictieve motoren/auto's (KTM, BMW, Porsche, Ferrari, etc.).

#76 ·
Waarom maakt het mensen uit wat anderen met hun geld doen, het is van hen, niet van jou. Jeetje...

Nou, voor de vraag over de tune, neem contact op met Shiv van OpenFlash Performance. Hij heeft al wat K67's gedaan met fantastische resultaten. Cory Call heeft een podiumplaats behaald met zijn 24 S1kRR die Shiv heeft gedaan. Omdat het een bench flash is, moet je de ECU opsturen (heel makkelijk), of als je lokaal in CA bent, kun je hem bezoeken. Hij werkt momenteel aan de M en zou binnenkort iets moeten hebben. Het minste wat je kunt doen is hem bellen en hem aan de tand voelen - hij is een fantastische kerel met een diepgaand begrip van het tunen van zeer restrictieve motoren/auto's (KTM, BMW, Porsche, Ferrari, etc.).
Ja...Shiv is GEWELDIG!!! Hij is DE MAN als het om Ducati gaat...zonder twijfel!

• Like
Reactions: bernard1414
Save
#78 ·
#143 ·
Ik logde voor het eerst in een week in en zie dat deze thread nog steeds gaande is. Sommigen van jullie houden er echt van om online met vreemden te discussiëren lol. Ga op je fietsen jongens, wie maakt het wat uit?
Ik ben gepensioneerd en het is de afgelopen week regenachtig geweest. Kan niet rijden. Ik woon alleen, dus ik ben hier gewoon om vrienden te maken. 😆

#148 ·
De nieuwe S en M delen dezelfde kop, maar verder zijn de motoren radicaal verschillend. Op de M is het hele shortblock anders en de kop heeft porting/bewerking ondergaan.

Informeer bij de dealer naar de kosten van de 18000-beurt, deze bedragen ongeveer £4500, aangezien deze een volledige demontage en revisie van de motor omvat, zodat alle toleranties worden gecontroleerd.

Op racemotoren zou dit veel vaker gebeuren.

#149 ·
Tja... Ik kwam om wat te lezen over tuningoplossingen... Ik ga weg, walgend van hoe off-topic dit draadje was. Misschien begint er wel iemand een nieuwe.

Ik speel met het idee van BT voor mijn '24 M1kRR - heb er net een volledig uitlaatsysteem op gezet en mijn god, wat is hij heftig. Zelfs zonder de tune. Ik moet aan de rijder mods werken voordat ik verder ga met de bike mods.

Alles behalve de CF tank extender op mijn 21 S1krr past op deze motor, hoewel de enige dingen die ik echt heb overgezet de clipons en de verstelbare remhendel en uitlaat en tank cover zijn. Ik zal zo wat foto's plaatsen.

Het is gek voor mij hoe anders deze motor zich gedraagt in vergelijking met mijn 21 S1krr.

#150 ·
Nou ja... Ik kwam voor wat leesvoer over tuningoplossingen... Ik vertrek walgend over hoe off-topic dit draadje was. Misschien begint iemand wel een nieuwe.

Ik speel met het idee van BT voor mijn '24 M1kRR - heb er net een volledig uitlaatsysteem op gezet en mijn god, het is heftig. zelfs zonder de tune. Ik moet aan de rijder mods werken voordat ik verder ga met de bike mods.

Alles behalve de CF tank extender op mijn 21 S1krr past op deze motor, hoewel de enige dingen die ik echt heb overgezet de clipons en de verstelbare remhendel en uitlaat en tank cover zijn. Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen.

Het is gek voor me hoe anders deze motor zich gedraagt in vergelijking met mijn 21 S1krr.
Lol ja, het is behoorlijk snel ontspoord. 7/8 pagina's zouden samengevat kunnen worden als:

Kant één - “de M1K is het extra geld niet waard ten opzichte van de S”

Kant twee - “je bent alleen maar boos dat je het niet kunt betalen, dus ik ben beter dan jullie allemaal”

Best een wilde bewering als je bedenkt dat als je een speeltje van $25k+ kunt betalen, je duidelijk geen geldproblemen hebt, maar ik denk dat sommige mensen moeten “flexen” om zich beter te voelen.

Ik dwaal af, als je op zoek bent naar tuningoplossingen, mag ik dan ook SLR voorstellen? Frank weet veel van het platform en zijn ene tune lijkt meer vermogen te leveren dan zelfs BT stage 2 voor een prijs die lager is dan stage 1. Als je het avontuurlijke type bent en een beetje doe-het-zelf niet erg vindt, is er hier een goede thread met mensen die aan kaarten hebben gewerkt met de Woolich-software. Het hangt er gewoon van af wat je doelen zijn en hoe zeker je bent van het tunen van je eigen motor versus een plug-and-play, set-it-and-forget-it flash. Succes!

Link voor de Woolich Thread

• Like
Reactions: Littlebitoquickness
Save
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.