Tech-Air® 7X System
Buy Tech-Air® 7X System on Alpinestars United States. High quality, protection and style for your passion. Returns in United States within 30 days.

Ik heb mijn Hit Air MLV-P zaterdag gebruikt. Het werkte geweldig. Het is de ouderwetse, low-tech vest zonder toeters en bellen. Ik kwam uit het ongeluk met alleen wat wrijving op mijn rechterknie en zeer kleine schaafplekken op mijn ellebogen.Ik heb de Air Vest teruggestuurd naar de afzender. Het kostte me uiteindelijk $82,00 omdat ze niet betalen voor retourzending, tenzij het een defect artikel is.
Nu kijk ik naar Hit Air Vest.
Dat zal je niet. Ik weet niet wat het krachtniveau moet zijn om de CO2-patroon te laten knappen, maar hij is nog nooit afgegaan door simpelweg te vergeten en weg te lopen. Ik heb het een paar keer gedaan en ben gewoon even gestopt.Had nog nooit van Hit-Air gehoord. Blij te horen dat ze werkten. Ik ben geen fan van de harnasvesten, ik ben er vrij zeker van dat ik hem per ongeluk zou activeren...
@JFlo Je hebt iets belangrijks ontdekt dat de meeste mensen missen.Ik heb de TA5 en TA10. Ik heb de TA7 niet, maar ik heb er wel onderzoek naar gedaan.
IMHO, de TA10 is de beste optie. Hij heeft heupbescherming, wat de anderen niet hebben. Ik denk dat dat belangrijk is als je een lowside maakt. Het is ook veel gemakkelijker om in leer te stappen met de TA10 vanwege de lange mouwen, fietsshorts en kortere rugbeschermer. Dat gezegd hebbende, de TA10 is verre van perfect en kan enorm verbeterd worden. Hij is warm, de rits is waardeloos, de riem houdt niet goed, de software is glitchy, het materiaal is twijfelachtig... Ik kan zo wel doorgaan. Maar vanuit mijn perspectief wil ik alle bescherming en dekking die ik kan krijgen. Het vermijden van letsel en ziekenhuisrekeningen is van het grootste belang.
Was dit op het circuit of op de weg?
StraatWas dit op het circuit of op de weg?
Hij zegt dat hij ook contact heeft opgenomen met A* en dat ze hem vertelden dat ze eraan werken - dit is al 4 weken zo. Vandaag, na de bovenstaande post, heb ik A* direct weer gebeld en gevraagd naar een persoon op een hoger niveau om mijn ticket te escaleren - uiteindelijk zei hij dat ze toegaven dat er een probleem was. Hij zei dat de Google-server de verificatieprocessen heeft gewijzigd zonder de app-ontwikkelaars te informeren - je kunt tegenwoordig ook pop-ups van Google ontvangen zoals "verifieer dat je geen robot bent" - en dit is de reden waarom je sinds 4 weken geen nieuw account kunt aanmaken....hij zei ook dat ze de Techair-app binnen 1-2 weken gaan updaten om deze verificatie te omzeilen en dat het daarna zou moeten werken. Leuk....10 EUR + prepaidkaart was nutteloos, maar dit is peanuts vergeleken met de prijs van het vestWat zegt de verkoper van wie je het hebt gekocht?
Kon u een account aanmaken in de Techair-app voor uzelf nadat u het vest had ontvangen? Of had u er al een?Ik heb mijn Tech Air 7 gekregen en draag het. Ik vind het leuk.
Met de techair-app kun je meer apparaten toevoegen, dus ik heb de 7 aan de app toegevoegd, samen met de andere twee tech air 5's die ik heb.Kon u een account aanmaken in de Techair-app voor uzelf nadat u het vest had ontvangen? Of had u er al een?
Begrepen - dus je had al een account voordat je Tech Air 7 arriveerde. Cool, goed voor je - geniet ervan.Met de techair-app kun je meer apparaten toevoegen, dus ik heb de 7 aan de app toegevoegd, samen met de andere twee tech air 5's die ik heb.