BMW S1000RR Forum banner
21 - 40 of 67 Posts
Waarom niet Tech Air 5 retourneren? Of heb je het gebruikt gekocht?

FWIW - Ik heb de nieuwe Tech Air 7 gekocht en ontvangen. Heb hem alleen gepast, maar hij zat echt goed en paste heel goed in het pak. Toen ik mijn pak met de Tech Air 7 erin aantrok, voelde het ook geweldig aan - ik merkte er eigenlijk niets van. Het enige is dat bij het uittrekken het elastiek rond de uiteinden van de mouwen strak zit om mijn biceps en losliet van het klittenband in het pak. Geen probleem, want ik kon de klittenbandpatches gewoon weer vastmaken. Ik ga het uitproberen op de motor en hopelijk alleen maar goede dingen.

@windyrungens Als je eenmaal met TA7 hebt gereden, kun je dit draadje dan bijwerken met feedback? Ik heb gelezen dat het te warm gaat worden om op straat te rijden.

• Like
Reactions: stan1
Discussion starter · #28 ·
Ik heb ook de Tech Air 5 en ben het ermee eens dat het warmer is dan ik zou willen. De stof is enigszins dicht geweven. In de zomer draag ik liever een Helite-vest vanwege de naar mijn mening betere luchtstroom - het lijkt koeler.

De stof van de Tech Air 7 is veel opener mesh dan de Tech Air 5. Omdat het echter opener mesh is, kun je meer van de airbag zien en is het duidelijk dat de airbag je hele borst en je hele rug bedekt en zich verder naar beneden uitstrekt dan bij de Tech Air 5. Ik zeg dit omdat de airbag uiteraard geen luchtstroom zal genereren. Er is ook een dikke, comfortabele pad (hoewel met grote perforaties) op de rug van de Tech Air 7 om de harde delen van het airbagsysteem van je rug te houden en dit zal waarschijnlijk warm zijn.

Ik zal feedback geven over hoe warm de Tech Air 7 lijkt als het stopt met regenen (lol) en ik ermee kan rijden. Merk echter op dat ik het in een racepak heb geĂŻnstalleerd, dus het zal niet hetzelfde zijn als in een mesh-jack.

Hallo, zijn er updates over de tech air 7x? Ik ben van plan een airbag aan te schaffen voor gebruik op straat en af en toe een trackday. Ik vraag me af of de airbag-staart van ta 7x problemen zou veroorzaken bij het rijden op een naked bike? Suggesties tussen tech air 5 of tech air 7x voor de straat?

Ik heb de Tech Air 5, die net zijn werk heeft gedaan, dankzij een verdwaalde hert. Het werkte geweldig en ik ben een groot voorstander van deze technologie. De Tech Air 7 ziet eruit als een solide verbetering en ik zou niet aarzelen om er een te nemen als ik de Air 5 niet had. Ik wacht nu om de Air 5 opnieuw te laten verpakken, wat echter een duidelijk minpunt is.

Ik heb net de Medium maat besteld. Het zou hier vrijdag moeten zijn. Ik heb maat 52 en heb 2 Alpinestars-pakken van maat 54. Dus ik kan een Dianese-rugbeschermer dragen terwijl ik ze gebruik.
Volgens de websites heb ik 4 centimeter ruimte nodig, wat overeenkomt met 1,5 inch in het geval dat deze wordt ingezet.
Als ik een van de schouder- of rugbeschermers moet verwijderen zodat het beter past, dan zal ik dat doen. Ik zal plaatsen hoe het allemaal zou uitpakken.

Je zou geen rugbeschermer nodig moeten hebben, aangezien deze een (CE 1) rugbeschermer ingebouwd heeft (in de Techair 7).
Dat weet ik!!!
Mijn punt is dit: aangezien ik maat 54 draag en er ook een rugbeschermer in kan passen, zou ik maat medium tech 7 moeten kunnen bestellen en deze onder mijn pak kunnen dragen in plaats van de rugbeschermer.
Mijn tech 7 arriveerde vandaag met veel opwinding. Ik opende het en las de instructies.

De instructies zijn gemakkelijk te volgen en ik heb de app op mijn telefoon geĂŻnstalleerd en hij was volledig opgeladen. Helaas werkt deze opstelling niet voor mij.

Mijn probleem is dat ik met de tech 7 onder mijn pak veel druk voel op mijn nek en borst. En ik ben bang dat ik in de problemen zou komen als hij zich ontplooit.
Ik had graag gewild dat het werkte, maar het werkt niet met mijn 2 niet-Alpinestars pakken. Ik kan geen maat 56 krijgen omdat het te los voor me zou zijn. Suggesties worden op prijs gesteld.

Dat weet ik!!!
Mijn punt is dit: aangezien ik maat 54 draag en er ook een rugbeschermer in kan passen, zou ik maat medium tech 7 moeten kunnen bestellen en deze onder mijn pak kunnen dragen in plaats van de rugbeschermer.
Mijn tech 7 arriveerde vandaag met veel opwinding. Ik opende het en las de instructies.

De instructies zijn gemakkelijk te volgen en ik heb de app op mijn telefoon geĂŻnstalleerd en hij was volledig opgeladen. Helaas werkt deze opstelling niet voor mij.

Mijn probleem is dat ik met de tech 7 onder mijn pak veel druk voel op mijn nek en borst. En ik ben bang dat ik in de problemen zou komen als het zich zou ontplooien.
Ik had graag gewild dat het werkte, maar het werkt niet met mijn 2 niet-Alpinestars pakken. Ik kan geen maat 56 krijgen omdat het te los zou zitten voor mij. Suggesties zouden worden gewaardeerd.
Dit is misschien het proberen waard, want het kost je niet veel om het te proberen: koop een ritssluitingverlenger/adapter, zoiets (denk ik) zou kunnen werken, zoek gewoon naar een sterke:
Extra ritssluitingadapters om uw jassuitbreiding te dragen met veel verschillende winterjassen

21 - 40 of 67 Posts