Tech-Air® 7X System
Buy Tech-Air® 7X System on Alpinestars United States. High quality, protection and style for your passion. Returns in United States within 30 days.

Ik heb er even over nagedacht, maar besloot de 5 te houden voor het meeste straatrijden dat ik doe, weet niet zeker of dat langere rugstuk comfortabel zou zijn in iets anders dan een racepak. Ik neem af en toe mijn klappen…Waarom niet tech air 5 retourneren? Of heb je het gebruikt gekocht?
Dat weet ik!!!Je zou geen rugbeschermer nodig moeten hebben, aangezien deze een (CE 1) rugbeschermer ingebouwd heeft (in de Techair 7).
Dit is misschien het proberen waard, want het kost je niet veel om het te proberen: koop een ritssluitingverlenger/adapter, zoiets (denk ik) zou kunnen werken, zoek gewoon naar een sterke:Dat weet ik!!!
Mijn punt is dit: aangezien ik maat 54 draag en er ook een rugbeschermer in kan passen, zou ik maat medium tech 7 moeten kunnen bestellen en deze onder mijn pak kunnen dragen in plaats van de rugbeschermer.
Mijn tech 7 arriveerde vandaag met veel opwinding. Ik opende het en las de instructies.
De instructies zijn gemakkelijk te volgen en ik heb de app op mijn telefoon geĂŻnstalleerd en hij was volledig opgeladen. Helaas werkt deze opstelling niet voor mij.
Mijn probleem is dat ik met de tech 7 onder mijn pak veel druk voel op mijn nek en borst. En ik ben bang dat ik in de problemen zou komen als het zich zou ontplooien.
Ik had graag gewild dat het werkte, maar het werkt niet met mijn 2 niet-Alpinestars pakken. Ik kan geen maat 56 krijgen omdat het te los zou zitten voor mij. Suggesties zouden worden gewaardeerd.