Degenen die op deze fietsen achter elkaar hebben gereden. Vertel me over je ervaringen met de twee!
Wow, je hebt echt onder woorden gebracht wat ik niet kon verwoorden. Dit zijn precies mijn gevoelens. Als je een voorkeur had, waar zou je dan voor gaan? Ik heb ze nu allebei en moet er een wegdoen…Ik heb 2 k67, 22 en 23 gehad. nu een 24 k66. Ze rijden heel anders.
k66 zit veel hoger, ergonomie is agressiever, de motorfiets is veel stijver, preciezer. voel me er meer mee verbonden.
motor is gretiger om te draaien. meer vertrouwenwekkend. wordt niet standaard geleverd met tpms.
k67 veel comfortabeler op de weg dankzij DDC. minder precies, minder verbonden.
k66 voelt over het algemeen specialer aan dan k67 en veel zeldzamer.
Ik heb geen probleem gehad.Verbruiken de M-motoren nog steeds olie zoals (ik hier op het forum hoorde/las) de vroege modellen deden vanwege enkele cilinderringen?
Welke veren heb je veranderd? Alleen de achterste toch?Had een 21 s1krr verkocht bij 13.5k, heb nu een 24 m1krr. Ik ben dol op de verschillen. Zoals eerder opgemerkt, de rijpositie - ik heb op beide verschillende clipons gezet. Gilles GP-2. Ze gingen ongeveer 1 cm naar beneden, onder de bovenste triple, 2,5 cm naar voren. Voelt als een crossmotor. Veel comfortabeler voor een grote kerel zoals ik. Ik heb ook de SE moto tank cover. Maakt de tank vierkanter, betere knie grip, meer oppervlak om tegenaan te leunen bij hard remmen. Ik ben dol op de rijpositie nu. Achterste sets zijn perfect naar mijn mening. De stoel is geweldig, verwacht alleen niet lang te zitten. De M1krr standaard rijpositie was te relaxed voor mij.
Helemaal mee eens, toeren sneller. - Dat heb ik ook aangepast.. Ik ging een tandje omlaag aan de voorkant. nu 16 tanden, bedankt HHRPerformance. Eerst ging ik 2 tanden omlaag, en dat was waanzinnig. Voor mij is 1 omlaag perfect.
Fiets verbrandt geen olie, gaat prima, 1900 mijl BT stage 2.
Klinkt sexier met de volledige uitlaat.
Remgevoel is beter, maar dat schrijf ik toe aan de 'M' remblokken. De hoofdcilinder voelt hetzelfde, niet houterig.
Vering is zacht voor mij, dus ik heb de veerconstante veranderd. Ik ben 250# zonder leer.
EDIT: OOOH de QS standaard was geweldig! Maar ik kan de fiets niet met rust laten, dus kreeg hij de Alpha QS.
Denk nu over handigere kettingspanners....
Hou ook van de verandering naar de voorruit, eigenlijk heel erg.
Mijn .02$