Vrijwel hetzelfde als ik, met 22.000 mijl op mijn 2015. Het was raar, ik had ofwel de lamp die een zekering deed springen (GROOT, er was niets meer over van het element behalve een verschroeide plek in de zekering), of een defecte zekering veroorzaakte dat de gloeilamp doorbrandde (ook GROOT, er was niets meer over van de spoel behalve een verschroeide plek). Dus, ERGENS is er iets groots elektrisch gebeurd, maar aangezien het onder garantie viel, kon de dealer niets vinden, ik heb nooit iets gevonden, en het is nooit meer gebeurd. We hadden net door een hele lichte regen gereden, maar ik kan me niet voorstellen hoe dat iets gedaan zou kunnen hebben, aangezien het een freak occurrence was en nooit meer is gebeurd. Ik veronderstel dat het WEL mogelijk is, en kortsluiting door een natte verbinding met de aarde ZOU zeker doen wat ik beschreef en ik heb er zeker in VEEL ergere Bijbelse regencondities in gereden, zowel ervoor als erna, zonder problemen. Ach ja. Ik had het beruchte "stof in dashboard" probleem (was de eerste die het postte), en nu huilt mijn linker vorkkeerring een beetje (maar zachtjes, zoals de gitaar van George Harrison... 🤣). Ik moet de ketting en tandwielen vervangen want hoewel het tandwiel (achteraan toch) er nog goed uitziet, denk ik dat de ketting aan het slijten is omdat ik hem vaker dan normaal heb moeten afstellen. Een nieuwe batterij een paar jaar geleden, de 18.000 mijl service (au!), en gewoon routine onderhoud en ze rijdt als een zonnetje. Verbrandt of lekt geen druppel van iets anders dan het kleinste beetje vorkolie, gewoon een kleine ring die nauwelijks merkbaar is, geen druppels. Ik ben er tot nu toe erg blij mee.