Hallo allemaal,
Ik heb een S1000RR uit 2018 en ben op zoek naar een OBD2-connector en app omdat ik mijn servicemelding moet resetten. Tot nu toe heb ik deze Bluetooth-connector gevonden, maar ik heb een iPhone X en de MotoScan-app is niet beschikbaar voor iPhones, maar alleen voor Android-apparaten.
obd2australia.com.au
Kent iemand een andere app die ik met deze connector op mijn iPhone kan gebruiken?
Bedankt,
Nik
Ik heb een S1000RR uit 2018 en ben op zoek naar een OBD2-connector en app omdat ik mijn servicemelding moet resetten. Tot nu toe heb ik deze Bluetooth-connector gevonden, maar ik heb een iPhone X en de MotoScan-app is niet beschikbaar voor iPhones, maar alleen voor Android-apparaten.

UniCarScan Bluetooth OBD2 Adapter Bimmercode - BMW
The UniCarScan UCSI-2100 is a new low-cost OBD-2 diagnostic interface for BMW cars and Motorbikes. The device supports most OBD-2 diagnostic protocols of most current vehicles and is best suited for PCs, laptops, smartphones, and tablets, with Android and iOS operating systems. Moreover, this...

Kent iemand een andere app die ik met deze connector op mijn iPhone kan gebruiken?
Bedankt,
Nik