BMW S1000RR Forum banner

Feedback op S1krr, ik probeer te kopen

228 views 6 replies 6 participants last post by  Crankhead  
#1 ·
Hallo nieuw in de BMW-gemeenschap, ik overweeg de aanschaf van deze 2022 M package s1000rr. Heeft 9.000 mijl, service up-to-date, profiel op de banden was behoorlijk goed, getuned met volledige Akrapovic uitlaat en spruitstuk en een paar geïnstalleerde BMW M onderdelen. Wordt verkocht bij International European in Kenosha, Wi voor $ 19.995. Zou graag wat input willen krijgen of het een goede koop is. Het laat me geen link bijvoegen, dus ik heb wat screenshots verstrekt
Image

Image

Image

#2 ·
Te duur, ik zou S1ks van vóór 2024 vermijden.
Blijf zoeken, er zijn goede deals voor motoren van de vorige generatie. Sommige dealers hadden $3k korting in NC, GA en SC.

#6 ·
Ik bedoel, ik denk dat een ander lid hier zijn 2023 aanbiedt voor dezelfde prijs, het is ook in Washington, dus er is nog een optie. Het wordt geleverd met geweldige opties en heeft nog steeds de fabrieksgarantie, wat naar mijn mening belangrijk zou zijn, hoewel het eigenlijk alleen tot februari is.

Ik heb de 2023 en ben dol op de mijne (en de vleugels, voor wat het waard is, als je dat niet doet, kun je ze verwijderen en blindplaten installeren.